Najczęściej zadawane pytania

Jak wykonywany jest nadruk?

Nadruk wykonywany jest cyfrowo za pomocą drukarek EPSON lub Konica Minolta Przy większych ilościach - powyżej 2000 szt. stosujemy nadruk offsetowy. Jeśli chcesz sprawdzić naszą jakość - zamów próbki.

Ile trwa realizacja zamówienia?

Orientacyjny czas realizacji zamówienia znajdziesz na podstronie "Terminy"

Jakie są formy płatności?

a) Przelewem on-line za pośrednictwem serwisu payu.pl. Wystarczy że klikniesz przycisk zapłać widoczny przy danym zamówieniu.

b) Możesz też zapłacić dokonując standardowego przelewu bankowego. Dzięki temu zaoszczędzisz 3,5% prowizji!

c) Jeśli wybrałeś zapłatę za pobraniem przesyłka zostanie wysłana na Twój adres zarejestrowany w serwisie centrum-kopert.pl

Jeśli adres wysyłki ma być inny - poinformuj nas o tym, wysyłając e-maila z prawidłowym adresem wysyłki.

Czy wystawiacie faktury VAT i/lub rachunki?

Wystawiamy faktury VAT lub rachunki za świadczone przez nas usługi.

PS. Mamy również NIP europejski, który umożliwia nam realizowanie transakcji z podmiotami zarejestrowanymi w innych krajach Unii Europejskiej.

Jak wysyłane są koperty?

Koperty wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich UPS lub DPD. Koszt wysyłki to zawsze 19 zł (brutto).

Czy drukujecie większe ilości?

Tak, drukujemy. Aby uzyskać wycenę prosimy wysłać zapytanie na poczta@centrum-kopert.pl.

Jak przygotować projekt?

Jeśli nie masz projektu graficznego możemy wykonać go dla Ciebie. Wystarczy, że przy zamawianiu kopert zaznaczysz opcję: "zamawiam projekt"
Następnie wyślij nam informację odnośnie tego co chciałbyś umieścić na kopercie. W ciągu 24 godzin odeślemy projekt do akceptacji.

Jeśli chcesz sam przygotować projekt: Zrób to według specyfikacji dostępnej na podstronie "Jak przygotować projekt".

Projekt należy wykonać w kolorystyce CMYK, zachowując marginesy 3 mm.
Wielkość nadruku nie powinna przekraczać 20% powierzchni koperty.

Jaki jest status mojego zamówienia?

Chcesz sprawdzić co dzieje się z Twoim zamówieniem? Wprowadziliśmy system monitorowania postępu naszch prac.
Jeśli chcesz sprawdzić na jakim etapie jest Twoje zamówienie wystarczy, że wejdziesz na podstronę "Status zamówienia" i wpiszesz swój numer zamówienia.